Autokuća Tasić Subotica Zaštita podataka

Politika zaštite podataka

Zaštita Vaše privatnosti prilikom korišćenja naše web-stranice Autokuća Tasić Subotica za nas je od velike važnosti. Iz tog razloga u nastavku ovog teksta ćemo Vas podrobno informisati o prikupljanju anonimnih i ličnih podataka. Autokuća Tasić Subotica se striktno pridržava svih regulativa o zaštiti ličnih podataka. Autokuća Tasić Subotica zadržava pravo obrade ličnih i anonimnih podataka u granicam dozvoljenim zakonom.

Zaštita podataka

Autokuća Tasić Subotica je preduzeo određene tehničke i organizacione mere kako bi zaštitio vaše podatke od gubitka, manipulacije ili neautorizovanog pristupa. Ove mere su predmet regularnih provera i stalno se unapređuju i adaptiraju u skladu sa tehnološkim napredkom.

Pravo na pritužbu Povereniku - Lice na koje se podaci odnose ima pravo da podnese pritužbu

Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti

ul.Bulevar kralja Aleksandra 15, 11120 Beograd

Telefon +381113408900, e-mail:  [email protected]

ako smatra da je obrada podataka o njegovoj ličnosti izvršena suprotno odredbama Zakona o zaštiti podataka o ličnosti. Podnošenje pritužbe Povereniku ne utiče na pravo ovog lica da pokrene druge postupke upravne ili sudske zaštite.

Kako bi ispunili gore navedene zahteve, biće nam dozvoljeno da zatražimo dodatne informacije koje su neophodne da potvrdimo Vaš identitet. Nakon Vaše identifikacije, odgovorićemo na Vaš zahtev prosleđen u smislu ostvarivanja gore navedenih prava, u roku od najviše mesec dana od dana prijema zahteva.

Za ostvarivanje navedenih prava možete podneti pismenu prijavu (I) putem imejla na adresu: [email protected] ili (II) putem pošte na sledeću adresu: Porsche SCG doo Beograd, Zrenjaninski put broj 9A, 11000 Beograd ili (III) direktnim dostavljanjem u sedište kompanije, na recepciji, na adresi Zrenjaninski put broj 9A, 11000 Beograd.

I na kraju, sa pitanjima u vezi sa informacijama sadržanim u ovoj Politici, možete se obratiti Službeniku za zaštitu podataka koga mi imenujemo, na emejl adresu: [email protected]

Pristupni protokol

Vezano za Vaš pristup sadržaju na ovoj web strani i prilikom svakog otvaranja stranice odn. datoteke, podaci o pristupu tokom povezivanja memorišu se u tzv. datoteci o protokolima. Pojedinačno, o svakom pristupu memorišu se sledeći podaci:

  • IP-adresa računara koji zahteva pristup 
  • datum i vreme pristupa odn. zahteva za pristup 
  • naslov stranice odn. datoteke kojoj se pristupa
  • napomena o tome sa koje strane se pristupilo ovoj stranici
  • pretraživač, uključujući i verziju pretraživača koju korisnik upotrebljava
  • operativni sistem korisnika.

Ove informacije koriste se za statističke potrebe. Ovde se radi isključivo o informacijama koje ne daju nikakve podatke o vama kao ličnosti. Kao pojedinačni korisnik Vi ste anonimni.

Prikupljanje i obrada ličnih podataka

Lični podaci memorišu se samo onda ukoliko ih sami stavite na raspolaganje - npr. u okviru registracije prilikom slanja upita, učešća u nagradnoj igri ili prijave na newsletter - i date odobrenje za njihovu obradu. Ukoliko se za  korišćenje ponuđenih usluga od Vas zahtevaju Vaši lični podaci, isključeno je njihovo dopunjavanje podacima iz protokoliranja preko IP-adrese u svrhe formiranja korisničkog profila.

S obzirom da dopuštenje o korišćenju Vaših podataka u prethodno navedene svrhe, ono može da obuhvati i prenošenje Vaših podataka na (dilerski objekat, servis), finansijske institucije za pružanje usluga (Porsche Leasing), odn. Institute za istraživanje javnog mnjenja, onda Vaši podaci mogu biti prosleđeni tim institucijama. Nadalje, njihovo prosleđivanje trećim licima, kao što su provajderi email listi, kompanije za direktni mailing ili reklamne agencije, se ne vrši.

1.Podaci koje vi ostavljate

Lični podaci se snimaju samo onda ukoliko nam ih sami saopštite i date odobrenje za njihovu obradu, npr. u okviru registracije, prilikom upita, nagradne igre ili prijave na newsletter. Više o ovome u tački 4.

2. Podaci prikupljeni sa naše strane

Kada posetite naš web sajt određeni podaci će biti prikupljeni putem "Kolačića" (Cookie) automatski. Više informacija o "Kolačićima" (Cookie) možete naći posebnom objašnjenju na sledećoj stranici Cookies smernice

3. Partneri

Autokuća Tasić Subotica ne obrađuje sve prikupljene podatke sam, već koristi podršku profesionalnih partnera:

  • Porsche Informatik GmbH sa sedištem u Salzburgu,
  • twyn group GmbH sa sedištem Welsu,
  • Vivid Planet Software GmbH sa sedištem u Henndorf am Wallersee

koji rade u ime Porsche Austria GmbH & Co OG

Ovi partneri su pažljivo odabrani i preduzimaju određene tehničke i organizacione mere kako bi se Vaši podaci obrađivali u skladu sa zakonom a Vaša prava bila potpuno zaštićena. Partnerima nije dozvoljna upotreba podataka za svoje ili marketinške svrhe kao ni deljenje podataka sa trećim licima.

Dodatno, Autokuća Tasić Subotica ne prosleđuje nikakve informacije trećim licima poput provajdera mail listi ili kompanijama za direktni mailing.

4. Obrada podataka koje ne zahtevaju eksplicitan pristanak

Opšti kontakt formulari

  • Kontakt formular: prilikom slanja opšteg upita putem formulara, vaši lični podaci (podaci o vozilu, informacije o dileru, ime, adresa, kontakt i poruka) će biti obrađeni.
  • Svrha: adekvatan odgovor na vaš upit
  • Vreme čuvanja: 12  meseci

Prikupljanje i obrada anonimnih podataka

Na ovoj stranici se koristi softver za analizu korišćenja. Analizom tih podataka moguće je da se dođe do dragocenih saznanja o potrebama naših korisnika. Ta saznanja doprinose daljem povećanju kvaliteta ponude. O svakom pristupu snimaju sledeći podaci:

  • anonimni oblik IP adrese računara koji zahteva pristup
  • datum i vreme pristupa odn. zahteva za pristupanje
  • naslov stranice odn. datoteke kojoj se pristupa
  • napomena o tome sa koje strane se pristupilo ovoj stranici
  • pretraživač, uključujući i verziju pretraživača koju korisnik upotrebljava
  • operativni sistem korisnika.

Ove informacije koriste se za statističke potrebe. Ovde se radi isključivo o informacijama koje ne daju nikakve podatke o vama kao ličnosti. Kao pojedinačni korisnik Vi ste anonimni.

S tim u vezi upotrebljavaju se tzv. kolačići (cookies). Kolačići predstavljaju tekstualne podatke koji se snimaju na računaru posetioca vebsajta i na taj način omogućavaju prepoznavanje posetioca na bazi anonimnosti. Više informacija o cookies možete pročitati ovde Cookies smernice

 

 

Januar 2023

Informacija o prikupljanju i obradi podataka o ličnosti

Ova Informacija se daje u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti podataka o ličnosti (Sl. Glasnik RS br.87/2018) (’’Zakon’’).

I. Rukovalac

Mi smo PORSCHE INTER AUTO S DOO BEOGRAD (PALILULA), ulica Zrenjaninski put 9A, 11210 Beograd-Krnjača, matični broj: 20481943 (u daljem tekstu: ’’Rukovalac’’ ili ’’Mi’’).

Rukovalac je lice koje određuje svrhu i način obrade podataka, a u slučaju kada dva ili više rukovaoca zajednički određuju svrhu i način obrade, onda se oni smatraju zajedničkim rukovaocima.

Za svrhu obrade „Merenje zadovoljstva kupaca / potencijalnih kupaca“ iz odeljka IV. pored Rukovaoca, kao zajednički rukovalac označen je i Porsche SCG d.o.o. Beograd, ul. Zrenjaninski put 9a, Beograd (Palilula), matični broj 17522060 (u daljem tekstu: „Porsche SCG“). Rukovalac i Porsche SCG su označeni kao „Zajednički rukovaoci“ za pomenutu svrhu obrade. Sve što se u ovoj Informaciji odnosi na Rukovaoca važi i za Zajedničke rukovaoce za u odnosu na pomenutu svrhu obrade.

U ovoj Informaciji objašnjavamo kako, u svojstvu Rukovaoca, prikupljamo, obrađujemo i koristimo Vaše podatke o ličnosti, kao i kako možete da ostvarite prava koja imate kao subjekt podataka. Rukovalac je svestan i razume da je privatnost od velike važnosti za Vas, tako da zaštitu podataka o ličnosti shvatamo veoma ozbiljno.

Ova Informacija, zajedno sa pripadajućim ugovorom i Opštim uslovima, sadrže informacije koje se odnose ili mogu se odnositi na Vas.

II. Lice za zaštitu podataka o ličnosti

Lice za zaštitu podataka o ličnosti kod Rukovaoca je: Marko Janićijević, tel: +381 11 3042407, e-mail: [email protected]

III. Podaci o ličnosti

Vaši podaci o ličnosti koji su predmet obrade u skladu sa ovom Informacijom jesu:

 

  • Identifikacioni podaci (ime, prezime)
  • Kontakt podaci (adresa, grad i država, kontakt telefon, e-mail adresa, jezik)
  • JMBG
  • Pol i obraćanje
  • Broj šasije vozila i broj tablica (za kupce u post prodaji)
  • Kopija identifikacionog dokumenta (lične karte/pasoša)
  • Kopija identifikacionog dokumenta za strance i kopija pasoša (za strana fizička lica)
  • Vozačka dozvola
  • Podaci o transakciji
  • Podaci koji su neophodni za pružanje usluge pomoći na putu
  • Tehničke informacije o vozilu
  • Ostale informacije koje nam dostavite (npr. zainteresovanost za pojedine marke/modele vozila, Vaša dostupnost za kontakt sa nama, datum rođenja, Vaše zanimanje, poslovni sektor / industrija u kojoj radite, itd.).

IV. Svrhe obrade, Pravni osnov obrade

Vaši podaci o ličnosti se obrađuju u svrhu davanja ponude za zaključenje ugovora, tj. za preduzimanje radnji, na zahtev lica na koje se podaci odnose, pre zaključenja ugovora, kao i u svrhe zaključenja i izvršenja ugovora (član 12 stav 1 tačka 2 ZZPL). Za slučaj da je Rukovalac dužan da podatke o ličnosti dostavi nadležnim organima (npr. poreska uprava, ministarstvo unutrašnjih poslova, pravosudni organi, itd.) na njihov zahtev ili u sklopu njihove kontrole ili preduzimanja radnji/izveštavanja prema njima, tada pravni osnov za obradu podataka jeste poštovanje zakonskih i pravnih obaveza Rukovaoca (član 12 stav 1 tačka 3 ZZPL). Vaši podaci o ličnosti se mogu obrađivati i na osnovu Vašeg pristanka (član 12 stav 1 tačka 2 ZZPL), kao i radi ostvarivanja legitimnog interesa Rukovaoca ili treće strane osim ako su nad tim interesima pretežniji interesi ili Vaša osnovna prava i slobode (član 12 stav 1 tačka 6 ZZPL). Vaše podatke o ličnosti možemo obrađivati i u sklopu interakcije sa Vama preko našeg vebsajta, odnosno radi davanja adekvatnog odgovora na Vaše upite postavljene preko kontakt formi na našem vebsajtu.

Detaljan pregled svrha i pravnih osnova obrade dat je u narednoj tabeli:

(Trudimo se da minimizujemo obradu Vaših podataka o ličnosti, tako da konkretni podaci o ličnosti koje prikupljamo i obrađujemo zavise od konkretne svrhe obrade, odnosno pristanka koji ste dobrovoljno dali za određenu svrhu obrade)

Svrha

Davanje ponude za kupovinu vozila

Podaci o ličnosti

Identifikacioni podaci, Kontakt podaci, Ostale informacije koje nam dostavite

Pravni osnov

Preduzimanje radnji, na zahtev lica na koje se podaci odnose, pre zaključenja ugovora

Svrha

Davanje ponude u domenu post prodaje (servisne usluge, rezervni delovi, oprema)

Podaci o ličnosti

Identifikacioni podaci, Kontakt podaci, Ostale informacije koje nam dostavite

Pravni osnov

Preduzimanje radnji, na zahtev lica na koje se podaci odnose, pre zaključenja ugovora

Svrha

Kupovina vozila

Podaci o ličnosti

Identifikacioni podaci, Kontakt podaci, JMBG,  Identifikacioni dokument, Pol i obraćanje, Kopija identifikacionog dokumenta (lične karte/pasoša), Kopija identifikacionog dokumenta za strance i kopija pasoša (za strana fizička lica), Podaci o transakciji, Tehničke informacije o vozilu

Pravni osnov

Zaključenje i izvršenje ugovora

Svrha

Post prodaja (servisne usluge, rezervni delovi, oprema, zamenska vozila)

Podaci o ličnosti

Identifikacioni podaci, Kontakt podaci, Broj šasije vozila i broj tablica, Podaci o transakciji, Tehničke informacije o vozilu, Vozačka dozvola

Pravni osnov

Zaključenje i izvršenje ugovora

Svrha

Dobijanje ponuda trećih lica u vezi sa registracijom i osiguranjem vozila, kao i finansiranjem i nabavkom vozila

Podaci o ličnosti

Identifikacioni podaci,  JMBG,  Identifikacioni dokument, Kontakt podaci, Podaci o transakciji, Tehničke informacije o vozilu i uslovima kupovine

Pravni osnov

Vaš pristanak

Svrha

Ostvarivanje prava na subvencionisanu kupovinu vozila pred nadležnim institucijama

(npr. elektro vozilo, taksi vozilo)

Podaci o ličnosti

Identifikacioni podaci,  JMBG,  Identifikacioni dokument, Kontakt podaci, Podaci o transakciji, Tehničke informacije o vozilu

Pravni osnov

Vaš pristanak

Svrha

Merenje zadovoljstva kupaca / potencijalnih kupaca

(direktno ili preko angažovanih obrađivača-pružalaca ovih usluga)

(Zajednički rukovaoci)

Podaci o ličnosti

Identifikacioni podaci, Kontakt podaci, Podaci o vozilu, Ostale informacije koje nam dostavite

Pravni osnov

Vaš pristanak

Svrha

Obaveštavanje o marketinškim i promotivnim kampanjama i aktivnostima, i drugim važnim događajima koje Rukovalac organizuje i/ili u njima učestvuje (direktno ili preko angažovanih obrađivača-pružalaca ovih usluga)

Podaci o ličnosti

Identifikacioni podaci, Kontakt podaci, Podaci o vozilu

Pravni osnov

Vaš pristanak

Svrha

Pružanje usluge pomoći na putu (preko eksterno angažovanih pružalaca ove usluge)

Podaci o ličnosti

Identifikacioni podaci; marka i tip vozila; registarska oznaka vozila; broj šasije vozila; datum prve registracije vozila; trenutna kilometraža vozila; datum i kilometražu poslednjeg servisa vozila; vrsta usluge koja se pruža korisniku usluge; u slučaju šlepovanja, podatak o servisu do kog se vozilo transportuje; transkript razgovora sa korisnikom usluge / opis događaja.

Pravni osnov

Izvršenje usluge (ugovora)

Svrha

Slanje podsetnika za važne servisne intervale/termine

Podaci o ličnosti

Identifikacioni podaci, Kontakt podaci , Podaci o vozilu

Pravni osnov

Vaš pristanak

Svrha

Organizacija i sprovođenje obaveznih servisnih mera na vozilu

Podaci o ličnosti

Identifikacioni podaci, Kontakt podaci , Podaci o vozilu

Pravni osnov

Poštovanje zakonskih i pravnih obaveza Rukovaoca

Svrha

Dostavljanje podataka nadležnim organima

Podaci o ličnosti

Identifikacioni podaci, JMBG,  Identifikacioni dokument, Kontakt podaci, podaci o transakciji, Tehničke informacije o vozilu

Pravni osnov

Poštovanje zakonskih i pravnih obaveza Rukovaoca

Svrha

Odgovaranje na Vaše upite poslatih preko kontakt forme na našem vebsajtu (info materijal modeli; kupovina; finansiranje; termin servisa; oprema; ostalo, pohvale i kritike)

Podaci o ličnosti

Identifikacioni podaci, Kontakt podaci; Tehničke informacije o vozilu, Vaša zainteresovanost za marke/modele vozila

Pravni osnov

Preduzimanje radnji na Vaš zahtev, kao i naš legitimni interes da obradimo Vaše upite i odgovorimo na njih

Svrha

Dostavljanje podataka uvozniku vozila Porsche SCG d.o.o. Beograd (matični broj 17522060, Zrenjaninski put 9A, 11210 Beograd-Palilula) i njegovoj majci-kompaniji Porsche Holding Gesellschaft m.b.H. (reg. broj FN 50411 i, Louise-Piёch-Straße 2, Salcburg, Austrija)

Podaci o ličnosti

Identifikacioni podaci,  JMBG,  Identifikacioni dokument, Kontakt podaci, Podaci o transakciji, Tehničke informacije o vozilu

Pravni osnov

Legitiman interes trećih strana 

U svrhu zaključenja i izvršenja ugovora, neophodno je da dostavite sve podatke koji su potrebni za tu svrhu, kao i one podatke koji se moraju prikupiti u skladu sa propisima. Ukoliko ne dostavite ove podatke, nećemo biti u mogućnosti da zaključimo ili izvršimo ugovor. Za obradu podataka koji nisu neophodni za zaključenje i izvršenje ugovora, niti su neophodni u skladu sa propisima, već se prikupljaju po osnovu pristanka, niste u obavezi da date Vaš pristanak. U svakom slučaju, ukoliko imate bilo kakvu dilemu npr. o tome da li prikupljanje podataka o ličnosti predstavlja zakonsku ili ugovornu obavezu ili je neophodno za zaključenje ugovora, stojimo Vam na raspolaganju za sva potrebna pojašnjenja.

V. Obrađivači i drugi primaoci

 

Za potrebe ostvarivanja gore navedenih svrha obrade, Rukovalac može dostaviti Vaše podatke o ličnosti obrađivačima sa kojima ima zaključene ugovore o obradi podataka, a koji obrađuju podatke u ime Rukovaoca i postupaju po uputstvima Rukovaoca (npr. za pružanje usluge pomoći na putu).

Rukovalac može, na osnovu Vašeg pristanka, dostaviti Vaše podatke o ličnosti privrednim subjektima (agencijama) koje se bave registracijom vozila uključujući i izdavanje polisa osiguranja (auto-odgovornost, kasko). Rukovalac ne kontroliše ove privredne subjekte i nije odgovoran za njihovo prikupljanje i obradu podataka o ličnosti.

Rukovalac može, na osnovu Vašeg pristanka, dostaviti Vaše podatke o ličnosti privrednim subjektima sa kojima sarađuje a koji posluju u oblasti finansijskog sektora (davaoci finansijskog ili operativnog lizinga, banke), sektora osiguranja (zastupnici osiguravajućih kuća, osiguravajuće kuće) i rent-a-cara, a u cilju pripreme ponuda za Vas u domenu njihovih proizvoda i usluga. Rukovalac ne kontroliše ove privredne subjekte i nije odgovoran za njihovo prikupljanje i obradu podataka o ličnosti.

Rukovalac može, na osnovu Vašeg pristanka, dostaviti Vaše podatke o ličnosti nadležnim institucijama nadležnim za primenu i sprovođenje (davanje) subvencija za nabavku vozila. Rukovalac ne kontroliše ove institucije i nije odgovoran za njihovo prikupljanje i obradu podataka o ličnosti.

VI. Čuvanje podataka o ličnosti

Vaši podaci o ličnosti se čuvaju samo onoliko dugo koliko je potrebno da ispune svrhe za koje su prikupljeni, odnosno za vreme za koje postoji zakonska obaveza Rukovaoca (npr. u pogledu izvršenja ugovora - 10 godina od završetka finansijske godine u kojoj je zaključen ugovor) ili za vreme koje je potrebno za zasnivanje, vršenje ili odbranu od pravnih zahteva.

Prilikom određivanja perioda čuvanja podataka o ličnosti, Rukovalac uzima u obzir sopstvene zakonske i pravne obaveze, količinu i prirodu podataka o ličnosti, potencijalni rizik od štete od neovlašćene upotrebe ili otkrivanja podataka o ličnosti, svrhe u koje se obrađuju podaci o ličnosti i da li te svrhe mogu postići drugim sredstvima i u skladu sa važećim propisima.

Ukoliko se obrada podataka o ličnosti vrši na osnovu Vašeg pristanka, podaci se čuvaju do opoziva pristanka.

VII. Iznošenje podataka o ličnosti izvan Republike Srbije

Vaši podaci o ličnosti se čuvaju u prostorijama Rukovaoca kao i na serverima u Srbiji, Austriji, Holandiji i Irskoj.

Vaši podaci o ličnosti mogu biti učinjeni dostupnim određenim kategorijama primalaca izvan Republike Srbije, a kako je to navedeno u okviru odeljka IV. i V. gore. S tim u vezi, Rukovalac će se kontinuirano starati da se svaki prenos Vaših podataka o ličnosti izvan Republike Srbije vrši isključivo u skladu sa Zakonom i uz obezbeđivanje primerenog nivoa zaštite koji je jednak nivou koji garantuje Zakon, a što između ostalog podrazumeva iznošenje podataka u one države za koje je utvrđeno da obezbeđuju primereni nivo zaštite  ili obezbeđivanjem odgovarajućih mera zaštite (npr. primena standardnih ugovornih klauzula, odobrenje Poverenika za prenos podataka i slično) u skladu sa Zakonom. Ukoliko želite da se upoznate sa predmetnim merama, možete nas kontaktirati na način opisan u odeljku VIII. dole.

VIII. Automatsko donošenje odluka

Rukovalac ne vrši automatizovano donošenje odluka i profilisanje, a u vezi sa ovom Informacijom.

IX. Cookies (’’Kolačići’’)

Na ovoj stranici se koristi softver za analizu korišćenja. Analizom tih podataka moguće je da se dođe do dragocenih saznanja o potrebama naših korisnika. Ta saznanja doprinose daljem povećanju kvaliteta ponude.

O svakom pristupu snimaju sledeći podaci:

  • anonimni oblik IP adrese računara koji zahteva pristup
  • datum i vreme pristupa odn. zahteva za pristupanje
  • naslov stranice odn. datoteke kojoj se pristupa
  • napomena o tome sa koje strane se pristupilo ovoj stranici
  • pretraživač, uključujući i verziju pretraživača koju korisnik upotrebljava
  • operativni sistem korisnika.

Ove informacije koriste se za statističke potrebe. Ovde se radi isključivo o informacijama koje ne daju nikakve podatke o Vama kao ličnosti. Kao pojedinačni korisnik Vi ste anonimni.

S tim u vezi upotrebljavaju se tzv. kolačići (cookies). Kolačići predstavljaju tekstualne podatke koji se snimaju na računaru posetioca vebsajta i na taj način omogućavaju prepoznavanje posetioca na bazi anonimnosti. Više informacija o kolačićima možete pročitati na ovom linku Cookies smernice

X. Vaša prava

Pravo na pristup: Imate pravo da dobijete informacije o podacima koje smo sačuvali o Vama.

Pravo na ispravku i brisanje: Možete zahtevati da ispravimo netačne podatke i - ukoliko su ispunjeni zakonski uslovi - izbrišemo Vaše podatke.

Ograničenje dalje obrade: Možete zatražiti od nas - pod uslovom da su ispunjeni zakonski uslovi - da ograničimo obradu Vaših podataka.

Prenosivost podataka: Ako nam dostavite podatke na osnovu ugovora ili pristanka, možete, ako uz ispunjene zakonskih uslova, zatražiti da podatke koje ste dali primite u strukturiranom, standardizovanom uobičajeno korišćenom i mašinski čitljivom formatu ili da iste prenesemo na drugu odgovornu stranu.

PRIGOVOR: Imate pravo na prigovor na našu obradu podataka u bilo kom trenutku iz razloga koji proističu iz Vaše konkretne situacije, u slučaju da je pravni osnov obrade ostvarivanje legitimnih interesa. Ako iskoristite svoje pravo na prigovor, prekinućemo dalju obradu osim ako ne predočimo da postoje zakonski razlozi koji pretežu nad Vašim pravima, interesima ili slobodama.

PRIGOVOR DIREKTNOM MARKETINGU: Ako obrađujemo Vaše podatke o ličnosti u svrhu direktnog marketinga, imate pravo da u svakom trenutku uložite prigovor na obradu Vaših podataka u tu svrhu. Ako iskoristite svoje pravo na prigovor, prekinućemo obradu u ovu svrhu.

OPOZIV PRISTANKA: Ako ste nam dali pristanak za obradu Vaših podataka o ličnosti za određene radnje i svrhe obrade, možete opozvati dati pristanak u bilo kom trenutku. Opoziv pristanka ne utiče na dopuštenost obrade koja je vršena na osnovu pristanka pre opoziva.

Pravo pritužbe: Ako smatrate da je obrada Vaših podataka o ličnosti vršena suprotno odredbama Zakona, možete  podneti pritužbu Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti, Bulevar kralja Aleksandra 15, 11120 Beograd.

XI. Kontakt

Ako imate bilo kakva pitanja u vezi sa ovom Informacijom ili želite da ostvarite neko od Vaših prava, budite slobodni da nas kontaktirate u svakom trenutku. Naši kontakt podaci se nalaze u okviru odeljka II. ove Informacije.

XII. Audi politika privatnosti

Povodom kupovine/servisiraja vozila brenda Audi, molimo Vas da za detaljne informacije o obradi podataka o ličnosti i politike privatnosti pogledate:

 

 

Izjava o pristupačnosti

Posvećeni smo tome da našu veb stranicu učinimo pristupačnom u skladu sa Zakonom o veb pristupačnosti (WZG), koji sprovodi Direktivu (EU) 2016/2102 o pristupačnosti veb stranica i mobilnih aplikacija.

Status usklađenosti

Ova veb stranica je delimično usklađena sa Smernicama za pristupačnost veb sadržaja (WCAG) 2.2, nivo AA, zbog sledećeg statusa implementacije:

Pregled pristupačnog sadržaja

Kontrast boja: Usklađeno

  • Sav tekst i interaktivni elementi imaju dovoljan kontrast i lako su čitljivi čak i za korisnike sa oštećenjem vida.

Navigacija tastaturom: Usklađeno

  • Celokupna veb stranica može se koristiti pomoću tastature. Svi interaktivni elementi, kao što su navigacija, dugmad i forme, dostupni su bez miša.

Responzivni dizajn: Usklađeno

  • Veb stranica funkcioniše na različitim uređajima i podržava uvećanje teksta bez gubitka funkcionalnosti.

Alternativni tekstovi za slike: Delimično usklađeno

  • Većina slika i grafika ima smislen alternativni tekst. Neke slike još uvek treba dopuniti odgovarajućim alt tekstovima.

Strukturisane forme: Delimično usklađeno

  • Većina formi na veb stranici sadrži pravilno označena polja i razumljive poruke o greškama. Neki elementi formi su još uvek u procesu optimizacije za pristupačnu upotrebu.

Pristupačni PDF dokumenti: Delimično usklađeno

  • Dostavljeni PDF dokumenti trenutno nisu u potpunosti pristupačni. Planirano je postepeno ažuriranje PDF-ova.

Izrada izjave

Ova izjava je kreirana 23. juna 2025.
Procena veb stranice izvršena je samoprocenom na osnovu WCAG 2.2 smernica i redovnim internim testiranjem uz pomoć asistivnih tehnologija.

Povratne informacije i kontakt informacije

Ako naiđete na bilo kakve prepreke na našoj veb stranici ili vam je potreban sadržaj u pristupačnijem formatu, slobodno nas kontaktirajte.

 

Opsti uslovi poslovanja

Opšte popravke

Za vršenje radova servisiranja i popravke vozila.

I.              Zakazivanje termina

 

  1. Pre dolaska u servis klijent treba da zakaže temin putem telefona ili putem sajta, a preko ikone „Zakažite servis“. Radionica se obavezuje da će klijenta primiti u zakazanom teminu, samo ako je isti zakazan na ovaj način .
  2. Ukoliko klijent ne izvrši zakazivanje ili kasni na zakazani termin, klijentu neće biti garantovan prijem u radionicu, niti rok završetka radova.
  3. U slučaju aktiviranja usluge Garancije mobilnosti, klijentu se garantuje propisana procedura za tu uslugu.
  4. Ukoliko se klijent ne pridržava obaveštenja vezanih za informacije na instrument tabli o kilometraži i vremenu do sledećeg servisa, radionica nije u obavezi da vrši prijem bez zakazivanja termina. Klijent je dužan da se pridržava uputstva za ostvarivanje garantnih prava iz garantnog lista za dotično vozilo.
  5. Klijent je dužan da proveri / izmiri svoje eventualno, prethodno nastale novčane obaveze prema Autokuća Tasić Subotica pre dolaska na zakazani temin.

 

II.             Otvaranje radnog naloga

 

  1. Pre započinjanja bilo koje radnje na vozilu, radionici je potrebna pismena potvrda klijenta. Ova potvrda se naziva radni nalog, i  minimalno sadrži podatke o vozilu na kome se vrši popravka, podatke o klijentu, primedbu klijenta, zahtevane radove, način plaćanja; takođe mora biti potpisana od strane klijenta (ili ovlašćenog lica).
  2. Ukoliko je moguće predvideti vreme zadržavanja vozila u radionici, potrebno je isto upisati.
  3. Potpisivanjem radnog naloga, klijent postaje nalogodavac i dužan je da traži / dobije kopiju radnog naloga. Klijent potpisom prihvata i opisane opšte uslove poslovanja. Od trenutka potpisivanja radnog naloga, radionica postaje Izvršilac radova i dužna je da postupa u skladu sa procedurama proizvođača za popravku vozila i u skladu sa ciljem očuvanja vrednosti vozila.
  4. Radni nalog ovlašćuje izvršioca radova, da vrši potpisane, zahtevana radove, da formira podnaloge (u zavisnosti od vrste posla i raspodele troškova) i obavlja probne vožnje.
  5. Nalogodavac je potpisivanjem radnog naloga prihvatio kompletne troškove koji nastaju postupanjem radionice po zahtevima klijenta iz radnog naloga.
  6. Radionica neće vršiti dijagnostike/popravke, kao ni otklanjanje reklamacija bez otvorenog radnog naloga.
  7. Radni nalog se može otvoriti samo za vozilo nad kojim će se vršiti popravka.

 

III.           Navođenje cena u radnom nalogu - predračun troškova

 

  1. Izvršilac radova, na zahtev nalogodavca, izrađuje predračun troškova sa važećim cenama usluga i materijala, shodno predviđenom obimu naloga (rad i materijal).
  2. Ukoliko nije moguće predvideti obim naloga, i potrebno je izvršiti defektažu pre izdavanja predračuna, usluge izvršene do izdavanja predračuna troškova se obračunavaju nalogodavcu.
  3. Izvršilac radova se u radnom nalogu može pozivati i na cene usluga istaknute na važećem cenovniku.
  4. Pisana ponuda - predračun troškova sadrži pojedinačno naznačene radove/usluge i rezervne delove sa važećim cenama. Na predračunu (ponudi) mora postojati rok važenja (valuta) i izvršilac radova je u obavezi da ispoštuje cene sa predračuna troškova u označenom roku važenja. Nakon isteka roka važenja ponude izvršilac radova nije dužan da garantuje cenu sa predračuna.
  5. Izrada pisanog predračuna troškova se ne naplaćuje, ukoliko se radi o redovnom održavanju ili ukoliko je klijent platio defektažu; u svim ostalim slučajevima se naplaćuje. Utrošak vremena za izradu pisanog predračuna troškova obračunava se prema važećem cenovniku.
  6. Ukupna cena kod obračuna naloga može se prekoračiti do 5% iznosa iz predračuna bez saglasnosti nalogodavca.
  7. Za prekoračenje preko vrednosti radova preko 5 % (npr. proširenje naloga zbog zamene dotrajalih diskova,..), potrebna je saglasnost nalogodavca, a izvršilac radova je obavezan da belešku o saglasnosti nalogodavca unese u nalog (datum, vreme i predmet saglasnost).
  8. Ukoliko radni nalog sadrži predviđenu cenu usluge, ona se  iskazuje  uz važeći PDV. Isto važi i za pisanu ponudu - obračun troškova.
  9. Na predračunu za fizička lica/pravna lica bez ugovora o održavanju nije moguće iskazivati popust, ukoliko isti nije definisan odlukom direktora (npr. popust za starija vozila, specijalne akcije,..)

 

IV.           Popravka vozila

 

  1. Izvršilac radova se obavezuje da će popravke vršiti isključivo u skladu sa uputstvom proizvođača koristeći propisane specijalne alate i opremu.
  2. Izvršilac radova se obavezuje da će koristiti isključivo originalne rezervne delove prilikom popravke vozila.

 

V.            Termin završetka radova

 

  1. Izvršilac radova se obavezuje da će ispoštovati pismeno dogovoreni termin završetka radova. Ukoliko usled naplaniranih faktora dođe do produženja roka ili ako se obim radova, u odnosu na prvobitni nalog izmeni, odnosno proširi i time izazove prekoračenje dogovorenog roka, izvršilac radova je dužan da uz navođenje razloga utvrdi novi termin za završetak radova.
  2. Izvršilac radova nije u obavezi da pokriva posredne štete nastale produženjem roka izvršenja po radnom nalogu.

 

VI.           Preuzimanje vozila

 

  1. Preuzimanje predmeta radnog naloga (vozilo) od strane nalogodavca vrši se u servisu izvršioca radova u toku radnog vremena, ukoliko nije drugačije dogovoreno.
  2. Nalogodavac je obavezan da predmet popravke preuzme u roku od 3 (tri) dana od dana prijema obaveštenja o završetku radova (npr. SMS) i/ili uručivanja/prijema računa. U slučaju da u navedenom roku ne usledi preuzimanje predmeta popravke, izvršilac radova ima pravo da naplati ležarinu po važećem cenovniku i nije u obavezi da brine o stanju vozila i ne snosi odgovornost za rizik oštećenja, nedostatke na istom.
  3. Ukoliko nalogodavac želi da predmet naloga (vozilo) preuzme van servisa dilera izvršioca radova  odnosno dostavu predmeta naloga na određenu adresu, ova usluga se posebno obračunava nalogodavcu po važećem cenovniku šlepanja i izvršava se na njegov rizik

 

VII.          Obračun naloga (izrada računa)

 

  1. U računu se iskazuju cene i uslovi plaćanja za sve usluge, ugrađene rezevne delove i upotrebljene  materijale pojedinačno uvećane za posebno iskazan važeći PDV.
  2. Ako se nalog izvršava na osnovu obavezujućeg predračuna troškova, onda je u obračunu dovoljno pozvati se na predračun troškova, a posebno se navode samo dodatni radovi nastali proširenjem naloga.
  3. Porez na dodatu vrednost pada na teret nalogodavca.
  4. Na računu za fizička lica/pravna lica bez ugovora o održavanju nije moguće iskazivati popust, ukoliko isti nije definisan odlukom direktora (npr. popust za starija vozila, specijalne akcije,..)

 

VIII.        Plaćanje

 

  1. Gotovinski račun je urađen na računaru i važi bez pečata i potpisa.
  2. Konačan račun, koji uključuje i dodatne radove usled proširenja naloga, dospeva na plaćanje na dan preuzimanja predmeta  popravke. Plaćanje se vrši gotovinskom uplatom na blagajni nalogoprimca prilikom preuzimanja vozila. Ukoliko se plaćenje vrši virmanski, nalogodavac je dužan da priloži potvrdu banke o uplati, pre preuzimanja vozila.
  3. Za kupljeni proizvod ili pruženu uslugu nalogodavcu se može izdati i fiskalni račun.
  4. Otklanjanje greške u evidenciji prometa dobara preko fiskalne kase je moguće do trenutka davanja komande fiskalnoj kasi za štampanje fiskalnog isečka. Ispravka već odštampanog fiskalnog računa je moguća samo ako se kupljeno dobro vraća ili se na drugi način vrši reklamacija dobra ili usluga nakon izdavanja fiskalnog isečka.
  5. Eventualna korekcija i reklamacija računa je moguća u roku od 6 (šest) meseci uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini ili pruženoj usluzi (kopija računa, slip i sl.)
  6. Nije moguće prebijanje potraživanja nalogodavca sa potraživanjima izvršioca radova, osim ukoliko su ista sudskim putem utvrđena ili priznata od izvršioca radova.
  7. Izvršilac radova zadržava pravo svojine na svoj ugrađenoj dodatnoj oprema, rezervnim delovima i
  8. agregatima do potvrde potpune isplate izdatog računa.
  9. Izvršilac radova ima pravo da zatraži odgovarajući avans ili kompletnu uplatu prilikom otvaranja radnog naloga, a pre otpočinjanja radova.
  10. U slučaju kašnjenja u plaćanju zaračunava se zatezna kamata u skladu sa Zakonom o visini stope zatezne kamate.

 

IX.           Pravo zadržavanja

 

  1. Izvršilac radova je dužan da postupi po uputstvima i nalogu nalogodavca, tek nakon što su potpuno izmirena sva plaćanja koja on potražuje.
  2. Ako je nalogodavac postao nesposoban za plaćanje, izvršilac radova ima pravo zadržavanja predmeta  naloga i pre dospeća računa za obavljene usluge.
  3. Izvršilac radova ima pravo na zadržavanje predmeta radnog naloga,, a koji pripada nalogodavcu, u slučaju da nalogodavac nije izvršio plaćanje obavljenih radova po ispostavljenom računu.

 

X.            Garancija na izvršene usluge i delove, procedura reklamacije

 

  1. Garancija na ugrađene originalne delove i kvalitet izvedenih radova je 2 (dve) godine. Istekom dve (2) godine od prijema predmeta naloga nalogodavac se više ne može pozivati na nedostatke.
  2. Prirodno habanje se isključuje iz garancije.
  3. Garancija ne pokriva reklamacije koje su nastupile kao posledica:
  • Prirodno habanje/starenje (svi elementi koju svoju funkciju cilja vrše sopstvenim trošenjem, npr. kočne pločice, kočni diskovi, gumeni elementi sistema oslanjanja,....)
  • Delovanja spoljnih uticaja na putu ili parkingu (npr. sudar, kamenčići, uslovi na putu, vremenskih uticaja, i sl.)
  • Posredne štete nastale nakon preuzimanja vozila, a koje nije bilo moguće predvideti, ili koje klijent nije želeo otkloniti iako su mu iste bile predočene ( otkazivanje dela koji nije bio deo radnog naloga radionice u toku ili nakon
  • preuzimanja, odbijanje proširivanja radnog naloga po preporuci radionice/proizvođača,....)
  • Posredne štete nastale nakon preuzimanja vozila, usled nemara klijenta (štete za koje je vozač bio obavešten putem upozoravajućih lampica na instrument tabli – žute, a posebno crvene lampica, a koje je isti ignorisao i nastavio vožnju i time izazavao veća oštećenja na sistemima vozila,...)
  • Nepridržavanje  Uputstva za upotrebu i održavanje vozila
  • Ugradnje delova u vozilo čiju ugradnju proizvođač nije odobrio (npr. neoriginalni rezervni delovi, aftermarket delovi,...)
  • Ugradnje/promene na vozilu koju koje proizvođač nije odobrio (npr. tuning/čipovanje – softverski/hardverski, kuke za vuču, elektronske/mehaničke zaštite...)
  • Korišćenje vozila suprotno nameni (u moto sportu, pretovarivanje..)
  • Upotrebe vozila (podešavanja farova, podešavanja sistema oslanjanja, itd.)

4.     Pravila za vršenje reklamacije / otklanjanje nedostataka:

 

  • Nalogodavac je, u slučaju reklamacije, a pre otklanjanja iste dužan da u što kraćem roku obavesti izvršioca o nastanku reklamacije i istu je dužan da otkloni kod izvršioca radova; u izuzetnim slučajevima reklamacija može da se otkloni i u drugom ovlašćenom servisu ali uz saglasnost izvršioca.
  • Reklamacija (bilo opravdana ili neopravdana) se vrši pismeno putem otvaranjem radnog naloga. U slučaju telefonske prijave izvršilac radova je dužan da istu ubeleži u sisteme servisa i izda pismenu potvrdu nalogodavcu o prijemu prijave – putem elektronske pošte ili SMS;
  • Za vršenje usluge po garancijskom zahtevu, nalogodavac na vlastiti trošak i rizik dovozi vozilo na popravak u servis izvršioca radova. Ukoliko dovoženje nije moguće ili nije u skladu sa servisnim uputstvom proizvođača, o tome treba obavestiti pružaoca usluge mobilne garancije koji će obezbediti prebacivanje vozila do najbližeg ovlašćenog servisa za odgovarajuću marku vozila ili izvršioca radova; u gore navedenom slučaju, nalogodavac je dužan da zahteva da se u radni nalog ovlašćenog servisa kod koga se otklanja nedostatak, unese napomena da se radi o otklanjanju nedostatka izvršioca radova i da se tom prilikom skinuti/izgrađeni delovi u određenom roku stave na raspolaganje izvršiocu radova; izvršilac radova je obavezan da nadoknadi nastale, opravdane troškove popravke nalogodavcu;
  • Zamenjeni delovi postaju svojina izvršioca radova;
  • Posredne štete nastale kao posledica reklamacije (npr. gubici nastali zbog neraspoloživosti vozila i sl.) se ne nadoknađuju klijentu.
  • Troškove otklanjanja reklamacija obavljenih u drugim servisima se ne pokrivaju
  • Za delove ugrađene u cilju uklanjanja nedostataka nalogodavac može da ostvari svoja prava na reklamaciju u skladu sa važećim propisima

 

XI.           Naknada štete

 

  1. Isključuje se odgovornost izvršioca radova za nadoknadu štete, odnosno oštećenja vozila/sistema na vozilu, a koje su nastale u slučajevima više sile i bez krivice izvršioca naloga.
  2. Izvršilac radova odgovara za sve štete koje je on prouzrokovao nestručnim izvođenjem radova popravke u samoj radinici, ukoliko su te štete nastale na samom predmetu naloga. Za sve ostale štete, uključujući i posredne  štete ili štete nastale povredom ugovora, Izvršilac radova ne odgovara.
  3. Izvršilac radova nije u obavezi da pokriva posredne štete usled produženjem roka izvršenja po radnom nalogu (nedostatak dela, specijalnog alata,..).
  4. Izvršilac radova ne odgovara za štete nastale na vozilu, koje je napustilo radionicu, a usled korisnikovog nepridržavanja uputstva za korišćenje vozila/ ignorisanja upozoravajućih lampica na instrument tabli.
  5. Isključuje se odgovornost izvršioca radova za sve predmete koji se nalaze u vozilu, a ne pripadaju konstrukciji vozila, osim ako ih ovaj nije izričito primio na čuvanje.
  6. Nalogodavac je dužan da nadoknadi troškove radne snage i materijala izvršiocu radova usled samovoljnog prekida radova i preuzimanja vozila iz radionice.
  7. Bez obzira na krivicu izvršioca radova ne isključuje se njegova odgovornost u skladu sa garancijom u slučaju  namernog prećutkivanja nedostataka, ili rizika nabavke kao i na osnovu zakonskih propisa kojima se reguliše zakon o zaštita potrošača.
  8. Isključuje se lična odgovornost zakonskog zastupnika i zaposlenih kod izvršioca radova za štete koje su izazvane nepažnjom.

 

XII.          Sudska nadležnost

Ukoliko nije izričito zakonom propisano, ugovorne strane (nalogodavac i izvršiloc radova), ugovaraju mesnu nadležnost suda prema sedištu izvršioca radova

 

Pfeil Unten

Prijava na Newsletter

Sa našim newsletterom redovno ćete primati informacije i novosti kao i izbor ekskluzivne ponude vozila!

Uneti podaci nisu validni. Molim vas, pokušajte ponovo.

Molimo odaberite oslovljavanje

Nažalost, došlo je do problema sa registracijom na Newsletter. Pokušajte ponovo kasnije.

Gospođa Gospođa
Gospodin Gospodin
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Hvala!

Upravo ste se prijavili za naš Newsletter.

Odmah ćete dobiti e-mail sa linkom za potvrdu. Potvrdite ovaj link da biste završili registraciju